Utmanad

Jag är utmanad av Zionezze, få se om jag får till att...

4 av mina favorit tvprogram:

- Cityakuten
- Mythbusters
- 6 ft under, när det begav sig.
- Antikrundan

4 saker jag gjorde i går:

- Tog illbattingarna till dagis
- Sökte i databaser och gjorde omkristalliseringar
- Gick på Al-anon möte
- Hånglade med min man

4 saker jag ser fram emot:

- Disputationen, eller att ha den avklarad snarare
- Hämta ut julklappen på löplabbet (en icebreakertröja och ett par sköna tights)
- Att fixa barnvakt och gå ut och äta med min man
- USA-resan

4 favoritrestauranger:

- Broncos
- Greken på hörnet
- Ki Mama
- Gondolen, äh jag skojar inte har jag ätit där :)

4 saker på min önskelista:

- Ett bra jobb efter disputationen
- Att vi fortsätter att ha det så bra som vi har
- Kunna betala av lånen
- Att mammas cellgifter funkar

Jag utmanar: JC och vem av er som känner för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ätit på Gondolen! I sälskap med Herr Lallerstedt själv! Jocke Åhlund satt lite längre bort. Star Fucking Deluxe. ;)

2009-01-21 @ 14:28:33
Postat av: adrenalin

Det var gott va? va? va? Det där med Jocko apa har du visst utelämnat i tidigare återgivelse av incidenten?

Du och jag borde fixa barnvakt och äta på Gondolen helt enkelt! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback