Som en gås

Fem minuter efter att jag skrivit förra inlägget rann hela skiten av mig som om jag vore en gås. Varför skulle jag ödsla min värdefulla energi på Telenor, de vet ju inte ens om att jag är arg. Hämnas, på vad då? Ett stort bolag? As if they cares? Och pengar är ju faktiskt bara...pengar. Det är en bugg i systemet. Jag har fått något jag inte beställt. Det gick inte att avbeställa per telefon. Nähä. Det gick att avbeställa på nätet. Jag gjorde det, slutade vara upprörd och satte mig och lekte med lego tillsammans med mina barn. Jag vill ha mer sånt i mitt liv. Vara mer som en gås. Inte intellektuellt då, men känslomässigt. Inte ta åt mig så mycket, inte leva på så häftiga sinnsstormar. Lite mindre drama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback