Märken

Efter att ha använt ett par ganska billiga men ändå OK löparskor sen i somras tog jag äntligen och slog till på ett par riktigt fina, superbra från Asics, och yes, yes, yes! Vilken skillnad! Det jag en riktigt bra investering. Hittade en komisk auktion på tradera förresten. Den här jackan kom med som ett prenumerationserbjudande på en hälsotidning för ett tag sen. Den kommer från Newline som förvisso gör jättefina löparjackor, men den här är inte mycket mer än en tunn basjacka i nylon. Av förklariga skäl finns de ofta för en billig peng på tradera och jag har en själv. Det roliga med annonsen är att säljaren försöker inbilla en att hon betalat 799 kr för den. Hysterigt roligt då modellen inte finns i någon sportaffär jag varit inne i och inte heller på newlines hemsida. Det finns säkert någon stackare som går på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback