Över det stora blå

Jag har bokat mina biljetter till USA, fixat med inresetillstånd, bokat ett hotell och varit allmänt käck. Det var billigt att flyga, denna miljöförstöringens yttersta symbol. Snuskigt billigt. Lite sniffelisniff, visst skulle vi kunna åka till N Y hela bunten för en billig slant? Jodå, lite över 14 000 t o r. Billigt, billigt. En vecka i drömstaden, åhh vad jag vill! Lilla killen är lite för liten, men om ett år, då jäklar, då vill jag att vi tar oss iväg. London drar ju oxå, jag säger bara Natural History museum! Där går det loss på sex papp för en vårvecka. Eller någonstans varmt. Jag vill mest av allt ha sol, värme, god mat och lugn och ro. Det ska väl gå att ordna? Det känns som om det är dags att börja spara, för en solvecka om ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback