men klia mig lite mer

Har under veckan löst flera problem i min forskning. Det är fördelen med att hålla på med laborativt arbete. Allt är möjligt att mäta och inte diffust och subjektivt som jag upplever att forskning inom många "mjuka" ämnen är. Det här är förstås på gott och ont. Vissa dagar är jag i alla fall stoltare än andra över min arbetsinsats. I fredags skickade jag min veckorapport till chefen och visst klappade han mig medhårs när svaret kom idag. Med trippla utropsteckan, ovanligt för att vara min minst sagt stele chef.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tänka sig. I de lugnaste vatten... ;-)

Postat av: adrenalin

Han upphör aldrig att förvåna...

2009-01-19 @ 13:50:44
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback