Don't try this at home

Färgat håret hemma någon gång? Jag gör det stup i kvarten. Läser ibland instruktionen och har undrat över följande "får ej användas som ögonbrynsfärg". Vad händer då undrade jag. Smetade på lite mellanbrunt på ögonbrynen i fem minuter, tvättade av och voila! Ögonbrynen hade inte trillat av utan fått samma färg som håret! Se där, jag hade fått en ögonbrynsfärgning på köpet! Tur det, jag skulle aldrig lägga mina ögonbryn i händerna på någon annan än mig själv, hell no, de är ju mitt signum.

Kommentarer
Postat av: Tre stycken

Jag gör precis som du - färgar håret hemma (jäkla utväxten måste ju färgas varannan vecka!) och passar på att färga ögonbrynen med samma färg. Det blir jättebra. Vet inte varför det är så förbjudet. Kanske för att de aldrig skulle få sälja någon ögonbrynsfärg annars?

Postat av: adrenalin

Nej, precis! Samma som shampoo-grejen, "rinse and repeat", man vill sälja mer helt enkelt.

2009-01-27 @ 10:46:33
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback