Snipp snipp

Ett par jag känner har fyra illbattingar, efter tre sa han absolut nej till en till, men hon struntade i det och så gick det som det gick. Yngsta är nio månader och hon har gjort klart att hon vill ha en till, helst två. Då gick han till farbror doktorn och steriliserade sig. Hon har fått ett psykbryt. Jag är mest fascinerad över att hon skaffade en till fast han sagt nej, vem vill skaffa barn med en som inte vill mer? Jag förstår att hon sörjer de barn hon aldrig kommer att få nu, men jag förstår honom också. Att hälla på att impregnera sig om och om igen är ju ett övergerpp om den ena inte vill.Nåväl, nu blir det inget mer där, jag undrar vad som kommer härnäst. Ska hon sexvägra? Gå ut på krogen och bli preggo med en främling? Hon kan inte gärna göra sig av med mannen, han är den som jobbar dubbelt och står för de minst sagt knapra inkomsterna.

Kommentarer
Postat av: Amanda (Alla har en bok)

"vem vill skaffa barn med en som inte vill"



undrar jag med

sorgligt egentligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback