Ids inte

Har ingen ork med manipulativa människor och dramakings/queens som tror att hela världen cirklar kring dem. Idag vankas det kalas och två av den sorten kommer dyka upp. Såna som tror att barnen bryr sig om vad de har på sig och som springer och kollar att just deras present fick exakt den uppmärksamheten den förtjänar. Minst tre gånger. Samma typ av personer som springer efter mig tre sekunder efter jag klivit ut från disputationen och försäkrar sig om att jag lagt märke till just deras blomma, femton gånger. Eller passar på att ringa mitt i barnkalaset för att få så mycket uppmärksamhet som möjligt trots att de inte behagade dyka upp på mer än ett av sammanlagt nio kalas de senaste sex åren.

Bitter, jag, ohh nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback