koko

Jag bli kocko i bollen när jag sitter hemma och skriver en hel dag.

Kommentarer
Postat av: Dorothea

Hej!

Jag fick upp din sida när jag sökte på ämnet aluminiumhyrdroxid som finns i gaviscon.

Jag har använt det varje kväll i många år, och kollar upp på internet vad egentligen ämnena kan orsaka....lite läskigt är det allt.

Använder du det fortfarande? fått biverkningar?

Vänliga hälsningar Dorothea

2009-05-01 @ 11:24:36
Postat av: adrenalin

Hej, jag åt det under en graviditet som gav mig sura uppstötningar hela tiden. Det var det enda som hjälpte och jag slutade så snart min son var född. Jag fick inga biverkningar och har ingen aning om ifall det är farligt. Det är inget fel på barnet i alla fall, han är lång som en stång och jättesmart! Kanske du behöver komma till en läkera som kollar din övre magmun? Du kan ju ha något bråck som går att åtgärda, så att du slipper medicinera? Lycka till, jag tror inte du behöver vara alltför orolig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback