Fot eller snippa det är frågan

På apoteket finns en intimhylla. Här förväntar jag mig att hitta tamponger, bindor, gravtester och det jag söker för dagen, salva mot underlivssvamp. Här hittar jag tamponger, bindor, gravtest och... en jävla massa sexhjälpmedel. Salva mot underlivssvamp finns på hyllan "fötter" utan närmare förklaring. Jag vill gärna hitta svampsalva på intimhyllan och det stör mig att den har blivit utkonkurrerad till förmån för annat skit. Jag är faktiskt lite pryd så jag vill faktiskt inte att folk ska tro att jag letar efter dildos när jag letar efter tamponger. Vill jag ha något för att piffa upp sexlivet handlar jag helst på nätet. Att kalla sexhjälpshyllan för intim gör ju att man i stressen kanske tar ett glidmedel med smak istället för mjölksyrekapslar. Nej, men kalla det för vad det är, "sexhjälpmedel" och ge det en egen hylla, svamp i underlivet och mens är ju inte vad man känner för att tänka på när man letar efter en vibrator? Å andra sidan, genom att placera svampsalvan tillsammans med andra produkter mot fotsvamp så slipper man helt att närma sig porrhyllan. Tamponger kan man ju faktiskt handla på ICA och gravtest finns på pressbyrån (vem fan handlar det där?). Hej då apoteket, gissa om jag längtar efter nedläggningen av monopolet!

Kommentarer
Postat av: Elin - A real standing solider '

Hej !

allt bra ? :)

& snälla passa på att ställa en fråga till frågestunden :)

helt galna frågor men svarar även på rätt personliga :)



www.laamossberg.blogg.se <3

2009-04-14 @ 21:22:19
URL: http://laamossberg.blogg.se/
Postat av: adrenalin

Åhnej, spam, jag som ville ha en riktig kommentar på det här inlägget, he he

2009-04-14 @ 21:59:38
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback