Vem trodde det?

Vem trodde att det här gamla benranglet skulle drabbas av joggingfeber? Det är skönt att springa. Man får världens energi. Rygg och bukmuskulaturen stärks. Det är tidseffektivt. Har man aldrig rört på sig förut behöver man inte ens springa mycket per gång för att få något ut av det. Man måste inte gå till något speciellt ställe för att göra det. Man behöver ingen fancy utrustning förutom ett par bra skor. Min mage har blivit plattare, mitt flås har blivit bättre och min rygg gör inte längre ont. Rekomenderas å det varmaste. Liksom Michail Bulgakovs Mästaren och Margarita, en av de böcker jag älskat mest i mitt liv. En annan bok jag ser fram emot att läsa är den här: Styggelsen av Amanda Hellberg. Om jag törs! Så, nu blev inlägget lite mer balanserat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback