Smart

Om man får ett samtal från husläkaren på tunnelbanan, borde man inte hoppa av tåget då? Ta samtalet lite i avskildhet på en ödlsig perrong? Istället för att på ett överfyllt tåg berätta om sin ömma fot, rabbla sitt personnummer så att alla hör och sedan kläcka att man har en urinvägsinfektion sedan tre veckor tillbaks. Och sedan börja mumla generat. Och humma "mmm, jo det är möjligt, mmm. Medan alla i vagnen med lite fantasi tänker, "Smart grabben, född 80-03-18-xxxx, det stavas k-l-a-m-y-d-i-a". Jag menar, det går ju ett nytt tåg om fem minuter.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hahaaa. Men alltså 80a då är man ju ingen ungdom.



DÅ HAR MAN BARA TVÅ ÅR KVAR TILL TRETTIO, säger jag utan någon som helst ålderspanik.

2008-10-22 @ 16:02:31
Postat av: adrenalin

Skämtar du med mig aprillo, jag fyller ju för i helvete 40 om två och ett halvt år. Fy fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback