löpning vs ont i nacken

Ni har inte kunnat undgå mitt projekt där jag kutar runt i Årsta som en liten iller. Löpningen är ju fantastisk på alla sätt. Nästan. En sak är dålig med att springa. Jag får ont i nacken, ibland mycket ibland lite. Just nu mycket. Det är förstås inte bara löpningen, men den bidrar. Så nu ska jag minska på löpningen tills nacken är bättre sen så måste jag kombinera löpningen med att styrketräna rygg och nacke. Alltså, det är vad naprapaten rekomenderar. Hon som masserade mig till smör idag. Men jag säger, det var ju själva fan, här är man duktig och börjar träna, så måste man träna mer. Jag får god lust att skita i alltihopa, jag hade mindre ont när magen var en deg och flåset var tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback