Trög vecka

Presentation för institutionen på onsdag. Orkar inte råplugga in materialet. Dessutom är det på engelska. Huga. Normalt hade jag skrivit ett manus men nu orkar jag inte. Det får bli som det blir. Torsdag, provdisputation för en gruppmedlem = jag måste läsa hela avhandlingen. Urtråkigt. Fast vore det inte för att vi är tvugna att delta i gruppmedlemmars genrep skulle jag inte läsa en enda avhandling om det inte relaterade direkt till min egen forskning. Så det är bra. Och presentera eget material är också bra, om än tråkigt. Lite jobbigt är det dock, när man har barn kan man inte läsa avhandlingar och göra power point presentationer på helgerna. På helgerna är jag inte doktorand. Då är jag mest mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback