tomt på hallgolvet

Klockan fem blev jag väckt. Det är okristligt på en lördag men min verklighet. Skulle bara göra välling, kaffe och plocka upp tidningen. Vafalls! Ingen tidning! Nejmen, det är ju röd dag. Suck. Jul, påsk, nyår förstår jag. Men alla menlösa röda dagar. Kan man få DN då? Det är ju inte så att ordinariepersonalen jobbar i ett sträck mellan midsommar och allahelgona och absolut måste få ha ledigt natten till den 1:a november eftersom de håller på att dö av utmattning. Tur att det är teletubbies på tv så att mitt intellekt åtminstone blir lite stimulerat på morgonkvisten.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag tycker gott att de kan öka på Teltubbies-dosen på morgonen. Är ju som hypnos.

2008-11-01 @ 07:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback