i själen

Jag har svårt att komma i kontakt med mina känslor just nu. Det resulterar i en del ångest och en del onödig shopping. Hittade ett par brallor jag bara mååååste haaaaa. Köpte ett par begagnade på nätet. Och är inte helt nöjd. De var lite större än paret jag provade i affären (bara för att vara säker på storleken). Lite ljusare än på bilden. Lite mer nötta än vad säljaren uppgivit. Fortfarande helt OK dock. Inte för stora. Inte för ljusa. Inte för nötta. Men missnöjet sitter där som en kil. Det handlar om något annat. Jag vet. Men jag kommer inte dit förräns det är dags. Och tills dess mår jag sådär. Inte jättedåligt, men med en konstant krypande känsla. Oro. Rastlöshet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är SÅ COOL som känner dig själv så väl. Trist med oro i kroppen men jag tycker inte lite shopping är det värsta. Du vet ju dessutom om att det är tröstshopping.



Kram på dig

2008-11-05 @ 13:06:12
Postat av: Amanda (Alla har en bok)

Jobbigt.

Tänker på dig.

Postat av: adrenalin

Tack rara ni, bägge två. Kan inte säga att det är bättre tyvärr, men det är heller inte direkt sämre.

2008-11-09 @ 10:58:55
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback