groteskt

Jag köpte en Ben och Jerrys igår, den med massa choklad. Nu jäklar ska här svullas tänkte jag. Men sen när jag satt där och åt en tredjedel (eller mer) av burken kändes det bara grisigt. Nu är jag inte ens sugen att äta lite till. Jag känner mig bara deppig. Inte pga glassen. När jag är ensam kommer ju det massa tankar. Oftast när jag är själv sysselsätter jag mig uppenbarligen. Skriva. Läsa. Surfa. Sova. Inte visste jag att jag hade så här mycket lessna tankar. Och när min man ringer känns det inte riktigt som om han har tid med mig. Eller egentligen är intresserad av det jag pratar om. Och det blir jag ju muntrare av. Jag vet att jag inte ska lägga över på honom att få mig att må bra, men veta och känna är två skilda saker ibland.

Kommentarer
Postat av: Blåskägg

"Inte visste jag att jag hade så här mycket lessna tankar."



Ät mer glass!

Postat av: adrenalin

Det kanske var fel sort?

2008-06-01 @ 12:54:57
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback