snippskräck

På bibblan vill storkillen låna en bok om hur barn blir till. Han hittar två och ska välja en. Det blir tyvärr inte den jag skulle valt. Efter halva boken är jag irriterad. Man avstår helt att diskutera snippans roll i det hela. Jag hatar ordet snippa, men så att vi ska vara på det klara med vad vi diskuterar. Att spermierna kommer från snoppen in i mammans mage står. Men vilken väg de tar sig in i mammans mage förblir en väl förborgad hemlighet. Även barnets väg ut ur mammans mage är hemligt. Mamman får ont i magen och bebisen vill ut, och rätt vad det var kom bebisen ut med ett illskrik. Vilken konstig förlossning! Jag måste gå till biblioteket och låna en bok utan snippskräck. Boken är skriven av två kvinnor, det förvånade mig, jag trodde det var ett klart fall av snippavund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback