melodifestivalen

Hej du som skrev i fredags eller lördags och frågade vad jag skulle göra den kvällen, titta på melodifestivalen? Jag blir så nyfiken när det kommer ett sånt inlägg. Läser du min blogg? Har du läst den länge? Eller surfade du bara in av en händelse? För så här ligger det till. Jag hatar schlager. Jag tittar INTE på melodifestivalen. Det skulle aldrig hända. Jag tittar egentligen inte på någon av de stora underhållningsprogrammen (Lets dance, Idol osv). På en fredag tittar jag på film eller spelar TV-spel. Gillar man melodifestivalen så tycker man nog att det verkar astråkigt. Det är OK, vi är alla olika. Jag har vänner som följer mellon slaviskt. Jag tycker inte att de är töntiga eller tråkiga. Programmet passar inte mig bara. jag har vänner som gillar sport också. De är också OK. Jag har t o m kompisar som är högervridna. De är också OK. De har fått saker om bakfoten, men jag gillar dem ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback