kanada

En av min mans äldsta vänner bor i Kanada med sin tjej. Igår var de och hälsade på oss, de är så snälla, de hade med sig 1kg jordnötssmör, 1 liter äkta lönnsirap och en fantastisk kung-fu-dräkt till storkillen. Han blev så kär i sin dräkt att han krävde att få sova i den, imorse försökte han övertala mig att få ha den som påskkärring-utstyrsel på dagis. '

Det är kul, min krativitet ligger i en kemisk reaktion, eller möjligen i att sätta en surdeg och skapa en smarrig limpa.  Min man och de två vännerna besitter en helt annan typ av kreativitet, den konstnärliga sorten. De freakade snabbt loss på olika idéer. Det är skönt att se någon gå igång på min mans sounds som jag inte riktigt har vett att uppskatta och se min man ge konstruktiv feedback i berättarteknik i ett dokumentärprojekt de jobbat på i sex år. Vi har väntat i fyra år på att dokumentären ska bli något av, nu peppade vi dem järnet att slutföra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback