bitter

Jag känner mig bitter och grinig över ett par saker. En är min svåger och hans fru. OK, de är inga saker, utan människor, men jag gillar dem inte. De gör mig på dåligt humör. Speciellt svågern. Han gaddar ihop sig med svärfar och så fryser de ut min man. Det gör mig helt rasande. Det hela slutar med att jag stör mig på precis allt som de här människorna sysslar med. Just nu är svågern och hans fru utomlands på rundresa i ett land i asien. De har en reseblogg. Som jag kan surfa in på och fylla på min bitterhet om jag känner att jag börjar må för bra. Det är sorgligt. Efter så många år med terapi och sedan al-anon i ryggen borde jag vara en större människa än så. Men det är jag inte.

Kommentarer
Postat av: bea

jobbigt det låter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback