På pricken.

Min man fyller år på tisdag. 38 år. Det är svårt att köpa presenter till en man som fyller 38, tjänar ganska bra och köper allt han vill ha. Jag gnuggar mina geniknölar i många veckor för att hitta en bra present. Till slut har jag kommit på två riktigt bra och känner mig nöjd med mig själv. Ända tills igår kväll, när han säger, "Jag måste köpa Snuff av Chuck Palahiuk". "Du kan väl vänta tills på tisdag", säger jag. I ett ögonblick av panik har jag avslöjat den lilla presenten. Lite deppigt, men OK. Idag, idag, fyra dagar innan födelsedag, visar han en bild på present nummer två och kläcker "Det kanske är dags för en ny Harringtonjacka". "Eller så kan du ju vänta tills på tisdag" säger jag panikslaget och se där, där avslöjade jag present nummer två. Jag har åtminstone lyckats köpa två saker han verkligen vill ha, det var bra. Synd bara att det inte blir någon överraskning.

Kommentarer
Postat av: Ny kula

Kan han inte den oskrivna regeln?? Det är förbjudet att spåna på inköp så nära sin födelsedag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback