don't mention the war

Vad du än gör, nämn inte kriget. Det ska vara till att ha engelska svärisar, då slipper man tala om läskiga saker som känslor och konflikter. Nu har de varit här och fikat, allt är frid och fröjd. Storkillen har åkt med dem i bilen för att handla saker, sen ska vi ses i stan och käka middag. Hur gör ni förresten när ni (om ni har barn) släpper taget om kidsen. Jag har världens hjärtklappning av att veta attt storkillen är ute med dem och inte med någon av oss. Och åker bil. Det värsta jag vet. Att åka bil alltså. Svärfar kör lugnt och bra, jag har åkt med honom många gånger och vet att storkillen är så trygg han kan vara. Ändå är det dödens jobbigt att se sin unge åka iväg. Jag kommer inte kunna slappna av förrän jag ser min unge igen.

Kommentarer
Postat av: Amanda (Alla har en bok)

Ja herreguuud engelska svärisar. Don't get me started. Hehe. Fast jag gillar dom ju också.

Postat av: adrenalin

Jag visste inte vad jag gav mig in på när jag träffade min man. De verkade ju så normala. Ack vad skenet bedrog.

2008-07-11 @ 20:51:50
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback