Handstilen

Det kom ett brev från min bror. Döm om min förvåning när jag såg hans handstil. Eller min egen kanske jag ska säga. Vi skriver väldigt lika. Han har alltid skrivit med versaler, men det här brevet var för ovanlighetens skull skrivet med gemena. (fast för hansdskrift heter det tydligen majuskler och minuskler enligt wiki, men kan man lita på wiki?). Mycket fascinerande att upptäcka detta i vuxen ålder. Ärver man sin handstil? Jag har en blandning av mammas och pappas, men jag har alltid trott att det är något jag lagt mig till med undermedvetet. Kanske inte? Jag kanske hade skrivit så här även om jag varit en bortbyting?

Mamma hade också fått ett brev men inte fattat att det var från lillebror, utan undrat varför jag skickade brev från Thailand när visste att jag inte rest någonstans. Kul, vi kan lura vår egen morsa, he he.

Kommentarer
Postat av: Blaskagg

Jag är en bortbyting.



Diu, adrenalin. Hur bakar man muffins med marshmallows i utan att marshmallowsarna smälter bort?

Postat av: adrenalin

Bortbyting, det var illa...hoppas de älskade dig som om du vore deras egen ändå.



Jag tror inte att det går att göra muffins utan att marshmallowsen smälter. Kolla den här sidan, de kanske har något tips? http://www.dagensmuffin.se/

2008-12-11 @ 22:05:54
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback