Gran

I år ska vi fanimej ha en gran mumlade mannen. Sagt och gjort, vi ska visst köpa ett skrälle för femhundra buck. Då ska den vara extratjusig, ha mjuka barr och inte fälla dem så mycket. På tomten på landet har vi ett otal granar, men det blir ju typ 500 för att åka fram och tillbaks för att hämta en där. Som dessutom har hårda barr. Jag oroar mig mest för hur det ska gå med Årstas, kanske södra Stockholms, vildaste tvååring. Kommer han klättra i granen? Han klättrar ju på allt annat, varför skulle han låta granen vara? Bäst att ha kulor av plast, för att vara på den säkra sidan. De ska ju vara fina nuförtiden, har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejdå jag sprutar vatten på honom med en liten blomspruta ser du. Det funkade ju på katterna, så det funkar nog på 2-åringen.

2008-12-10 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback