Utmaning

utmaningen kommer från Sonja

Nämn fem saker som finns på din Att-göra-lista imorgon:
-Hämta på dagis
-Gå ut käka romantisk middag med maken på elvaårsdagen!
-Skriva till kårexpiditionen och be om ett intyg om att jag studerar heltid
-Kolla med några polare om de vill vara med på ett kedjebrev som innebär att man skickar en begagnad pocket till den som är överst på listan, jag måste få ihop sex intresserade, men det ska väl inte vara så svårt?
-Ringa min bror och fråga om han ska ha några böcker med sig till Thailand

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Grinade som en galning för att jag blivit uppsagd från mitt fina mediejobb. Fast när min blivande man föreslog att vi skulle förlova oss till vintern blev jag lite gladare.

Ställen du bott på?
Uppsala
Milano
Vetlanda
Vasastan
En sunkig förort söder om stan

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Lösa alla våra lån
Skänka massor, SOS, Ecpat, Rädda Barnen osv
Ta körkort
Skaffa städhjälp
Köpa stort lyxigt boende med separat bodel för min lilla mamma
Resa massa
OK det blev sex grejer.

Personer du vill veta mer om:
Leif GW Persson
Milla Jovovic
Min vän T, hur har hon det egentligen?
Min man, han upphör aldrig att förvåna (på ett positivt sätt)
Min pappa, hur var han? Han dog för 20 år sedan och min bild blir alltmer suddig.
Alla vars bloggar jag läser, det är ju därför jag läser jö!
Jag är dessutom grymt fascinerad av adliga och snorrika människor, jag vill veta allt, ALLT!

Skicka vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback