den sista lilla rackarn

Jag försöker göra en grej. En sista liten molekyljävel. Avogadros tal är stort så det är förvisso inte bara en, men det räcker med att jag gör en fem-tio milligram. Jag har försökt flera gånger, det funkar...nästan. Det känns hela tiden som om jag är så nära. Och jag är nära, men snubblar hela tiden på mållinjen. Så fort jag gjort den, fått den ren, fått resultatet på alla tester så kan jag skriva klart min andra artikel. OCH börja på nästa projekt. Gulp. Det sista projektet. Sen ska jag vara klar. Skriva ett par månader. Disputera. Försvinna från universitetet vid en tidpunkt då jag varit inskriven i 11 (!!!) år. Helt sjukt. Och skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

in min väska:



registreringsbeviset på gamla bilen

ett par solglasögon

lilla fickalmenackan 2008

halvpaket Extra Menthol sockerfria tuggumin

glasögon etui, med tillhörande glasögon

liten moleskin anteckningsbok

bricanyl turuhaler

NBC reklam penna i rostfrittstål

svart Stabilo Fine 0,3 tushpenna

svart A4 linjerat och inbundet block med påmålat blått pentagran

liten tub Aquafresh tandkräm

en Jordan Go! rese pryl med tandborste o tandpetare

Victorinox multiverktygskniv

Ipod hörlur

två Pilot 0,3 Fine svarta tuschpennor

en Pilot 0,2 Fine svart tushpenna

en Artline 2,0 Caligraphy Pen

en liten leksaks astronaut

dosa general kram snus





2008-08-28 @ 18:16:39
Postat av: adrenalin

Jag vet vem du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback