trött i ögat

Igår var en märklig dag, känslorna gick upp och ner som en liten jolle på ett stormande hav. Min man var på taskigt humör och jag kopplade på mitt eget på hans tills jag bara höll på att explodera av frustration. Varför gör jag så? Varför måste jag känna av andra människors känslolägen så pass att jag helt tappar bort mig själv. Dagen avslutades i alla fall på ett bra sätt, med GW på Virtanen. GW är min idol. Det enda som kan få mig att shoppa kvällstidning är att GW uttalar sig på löpet. Om Efterlyst vore en halvtimma med GW skulle jag titta slaviskt varje vecka. Nu ska jag köpa GW´s nya bok.

Kommentarer
Postat av: Ny kula

Han är spännande. Men hans kvinnosyn känns inte så värst fräsch...

Postat av: adrenalin

Nej, det är sant. Jag tycker absolut inte att han är perfekt, men jag uppskattar honom oerhört! Boken ligger på nattduksbordet f r o m igår.

2007-09-29 @ 12:11:05
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback