work work work

Idag är det söndag, maken sover, jag är upp med barnen. Sen vankas det arbete för oss bägge. Jag ska åka till jobbet och fixa viktiga saker jag inte hann klart i fredags. Hoppas innerligt att saker inte blivit förstörda för att jag inte gjorde det sista, men i fredags var jag tvungen att åka hem och äta tacos med min familj. Det finns tillfällen när det inte går att jobba till åtta på kvällen. Fredagens middag var ett sånt tillfälle, jag kom hem sent nog. När jag senare har kommit hem har jag lovat att ta med barnen ut så att min man får jobba lite han med, han får i alla fall betalt för sitt arbete, om än dåligt. Tur att han tycker det är roligt. Han skriver om sitt största intresse, så det är inte speciellt synd om honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback