inget kaffe

För tre år sedan fick jag en fantastisk espressobryggare av min man. För ett år sedan pajade den, jag lämnade in den och fick den servad på garantin. I våras gick packningen. Efter mycket om och men lyckades jag beställa två nya packningar, bytte själv, det var hemskt meckigt. Nästan direkt gick den nya packningen. Vi kan inte använda den minsta silen, för den kilar in sig under packningen och när man tar loss den blir det skador på packningen. Jag hade köpt ny sil men problemet kvarstod. Bytte packning och har sedan början av sommaren bara använt stora silen. Man vänjer sig. Imorse hade packningen gått igen. Det är inte normalt att det går tre packningar på ett drygt halvår. Jag är upprörd, en jävla maskin som gick loss på sex papp borde funka perfekt, åtminstone ska den inte börja krångla efter bara två år. Idag blev det moccabryggar-kaffe och det är inte så gott. Nu hoppas jag att jag ska kunna hitta ett ställe där jag kan få en ny service, så jag kan använda min fina bryggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback