huva

Idag ska jag fika med min fd bästis. Jag insåg att hon aldrig i livet skulle våga ta kontakt med mig så jag skrev till henne på facebook och sen kändes det bättre. Det är helt otroligt, jag har fått kontakt med två personer jag saknat i mitt liv, den här tjejen kommer jag förmodligen aldrig bli lika tight med som jag en gång var, men det är OK. Just nu känns det viktigast att få ses, prata lite och har vi vuxit ifrån varann så kan vi i alla fall skiljas som vänner. Men jag är nervös så att jag svettas.

Kommentarer
Postat av: Ny kula

Det kommer gå bra! Jag skickar lite pepptankar. Kram

Postat av: adrenalin

Tack! Det hjälpte, för det gick jättebra!

2007-11-16 @ 19:55:27
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback