lyxdag

Maken hade hotat med att jobba idag, men sen stannade han hemma i alla fall. Så skönt. Dessutom kom inte dn. Vad är det här? Jag känner mig stressad av dn? Jo. Det är så. Jag har betalat prenumeration i tio månader till men känner mig mest lättad när den inte kommer. Vad ska jag göra? Skita i att läsa den? Jag är så trött på alla krav jag lägger på mina axlar, men det här är så dumt. Jag vill vara välinformerad och jag läser verkligen inte hela tidningen, bläddrar mest igenom och läser när det är något jag fastnar för. Men det stör, för blaskan tar tid från min bokläsning. jag hinner inte läsa en minut på dagtid. Jag bara far runt, försöker sköta bebis, hushåll och på lediga stunder ska tidningen plöjas. Nej, det här är inte OK. Jag måste prioritera om. Tidningen ska vara en bonus, inte en börda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback