inte så gott

inte s? gottJag kanske inte fattat ett jota, men vad är det som skulle vara så gott med mandelpotatis? Jag kokar den enligt konstens alla regler, men den smakar inte godare än någon annan potatis. Kanske t o m äckligare, för jag måste koka den med skal och den smakar bara jord. Gillar folk jord eller? Jag fick ett kg med ekolådan, använde hälften och drog mig jäkligt länge för att använda resten. Kokte upp de sista idag och mosade ihop med massor av sås. Då, men först då var den OK. "Njut som den är med en klick smör", bah!

Kommentarer
Postat av: lilla ego

Med smörstekt röding smakar den fantastiskt :)

Postat av: adrenalin

Men ska de verkligen smaka jord? Jag vet inte om jag får kassa sorter eller om jag gör något fel, men jag tycker de smakar metalliskt och äckligt.

2007-05-08 @ 20:13:43
URL: http://adrenalin.webblogg.se
Postat av: lilla ego

Nja. Jord ska de väl inte smaka. Men de kan nog vara lite mjöligare än annan potatis. Tror jag.

2007-05-09 @ 11:41:59
URL: http://stoppamigjuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback