grattis på mors dag - eh

Annons i DN.: Tips inför mors dag: Grisfötter med Sjögurka. Denna delikata rätt och andra serveras på Dragon House på hornsbruksgatan i hufvudstaden, kolla in deras meny för andra intressanta rätter. Om grisfötterna står det så här ifall ni inte näns kolla:

147. Grisfötter med Sjögurka                                                                                   138 kr
        - Rena rama hälsokosten. Ät denna rätt ofta och se hur hudens elasticitet ökar och rynkorna minskar. Jättebra för ammande kvinnor eftersom det stimulerar mjölkproduktion. Även att rekommendera till gravida kvinnor ? sjögurka är fullproppat med järn och grisfötter är rika på kollagen proteiner.

Jag blir inte ett dugg sugen, men det är kul att de profilerar sig.

Själv är jag nöjd med en teckning (inte ett krav), en pocketbok (inte heller ett krav, och i år har jag dessutom redan råkat få min present), lite kaffe och något gott att tugga på (krav, behöver inte vara hembakt dock). Och kramar (krav). Och pussar (krav).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback