blöjhink

Har du sopnedkast i porten, åh vad lyxigt sa min bästa vän. Sen fortsatte hon, kommer du ihåg den där hinken vi hade? Jo jag kommer ihåg Sangenic-hinken. De bode högst upp och hade soptunna på gården, så de köpte en dyr jäkla hink som paketerar in blöjorna så att man inte behöver slänga dem varje dag. För att inte behöva byta de svindyra kasetterna ver tredje dag som det rekomenderas på hemsidan användes den endast till bajsblöjor. Jag var med när hon tömde den en gång och det luktade ganska äckligt, men inte för jävligt. Jag vet inte hur många veckors blöjor som låg däri, två kanske? Sen flyttade de till sitt nya hus och kunde inte förstå varför det luktade as i badrummet. Sen kopplade de. Golvvärme + blöjhink = bajsångor. Nu sländer de bajsblöjorna i en stor hink med lock som står på trappan. De har ju fortfarande inget sopnedkast i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback