kalsafint

Idag vankas det kalas för storkillen. Vi har städat och bakat tårtbotten nu på fm. Sen insåg vi att det fattas saker som korvbröd och kattmat (ja vi ska inte bjuda på kattmat förstås, men kissarna måste ju också få käk) så om en stund när maken sover middag bär det iväg till affären. Sova middag behövs nämligen. Lillkorven passade på att ha en skriknatt i natt. Om det varit för ett par år sedan hade vi båda gått upp tidigt och slagit knut på oss själva för att få ihop allt tills gästerna anlände. Sedan hade vi stått där utsjasade och oduschade. Idag inser vi att det räcker med en vuxen framma i taget. Alltså fick jag sova till 8:30!!! sedan åt vi frukost, fixade en massa och nu 10:30 går min man och lägger sig med lillkillen. Vi har fått en del återbud på kalaset, så det blir ganska litet. Skönt. Både farmor och mormor kommer att vara här så jag lär inte få hålla min yngtsa son över huvudtaget under ett par timmar. Farfar och farbror kommer också så storkillen lär också få sitt lystmäte i vuxen-underhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback