finfint

Löste in en av mina hjulklappar, en make-up lektion på Make Up Store, det var verkligen en superpresent eftersom man får plocka ut smink för nästan 500 spänn, så man köper ju så klart mer! Det blev concealer, foundation, concealerpensel, vaniljfärgad ögonpenna, ögonskugga och rogue. Hon lärde mig ett par piggknep också ett av dem var att använda just den vaniljfärgade pennan som kajal. Det var verkligen bra, men jag kommer nog inte ha riktigt så mycket underlag som hon gjorde och absolut inte puder, puder är inte min grej. Men det var skönt att få hjälp att plocka fram exakt rätt färg på foundation och concealer, sånt är så svårt. Det var roligt att hon valde en guldgrön ögonskugga, den var verkligen skitsnygg, så jag slog till på den också. Nu längtar jag efter att min man ska komma hem så jag får höra vad han tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback