b-day

Min egen födelsedagsångest har avtagit ohc jag mår betydligt bättre. Att jag sov middag idag bidrog säkert. Pojkarnas farmor och farfar kom farande från ett landskap nära norska gränsen i eftermiddags och hann fram lagom till dagishämtning. Istället för att slå knut på mig själv fullföljde jag planen jag haft från början, nämligen att vi skulle ta med en pizza och käka i lekparken. Sen gick vi hem och drack te och läste lite födelsedagsböcker innan det var dags att gå ut och titta på storkillen när han cyklade. Vid det laget dök min man upp också och nu sitter far och son och käkar upp det som blev över av pizzorna, farmor och farfar har åkt till lånelägenheten i en förort österut. Nu väntar kalaset på lördag som har krympt en aning mot som var planerat, detta på gott och ont. Det ser lite magert ut med ungar, men å andra sidan blir det inte så jäkla jobbig. Jag kom på att jag vill ha ett glas vitt vin till hämtmaten på söndag, så imorgon ska jag köpa en halvflaska på bolaget. Det blir intressant. Har inte varit på systemet på mycket länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback