offer med eller utan kofta

Låg ju vaken till halv tre i natt. Jobbet malde. Varför i hela friden ska jag ta hela ansvaret för det misslyckade projektet. Jag har ju inte blivit handledd alls under de här åren. Jag har haft det skitjobbigt. Det jag borde fått lära mig är att lägga upp en plan för ett projekt. Att driva projektet. Att ro projektet i hamn. Inget av detta har jag fått hjälp med. Jag har stått med ett omöjligt projekt och inte haft något stöd, ingen att prata med, ingen som sagt - det här går inte, vi lägger det på hyllan. Forskarutbildning heter det. Nu är jag arg. Jag visste att jag behövde sova på saken typ en vecka. Lång reaktionssträcka , visst, men tack och lov har jag ju inte fattat några beslut ännu. Nu ska jag maila om ett möte. Angående rubriken, jag tänker inte vara offer alltså. Jag är AAAARRRRGGG! Jag behöver ett års förlängning. Tror ni jag kan få det? Jag betvivlar det, men jag tänker säga att det är vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback