modig typ

Min man skulle lämna på dagis, tog med sig lillkillen. Satte på sig en sele, men bestämde sig sen för den knallröda bärsjalen. Det är tufft, vete fan om jag sett någon karl någonsin i bärsjal, men han knallar glatt runt i dem. Just det, den blev vackert röd sjalen, anledningen var enkel. Jag hittade ingen varm orange och jag är lite småtrött på cerise. Nu är frågan, kan vi vara på landet fem veckor utan vagn? När vi är i huset behöver vi ingen vagn, inte heller när vi åker och handlar. Men när vi åker på utflykt. Lillkillen vill inte bli buren hur länge som helst. Han vill ligga på mage och pilla på saker. Eller ännu hellre, han vill åla runt i världens fart och pilla på saker. Det tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: lilla ego

Fem veckor på landet? Sweet!

Postat av: adrenalin

Visst är det! Så lyxigt. Jag har semester större delen av tiden och min man går på föräldraledighet på måndag. Vi har planerat för de här fem veckorna sen i vintras!

2007-07-05 @ 19:40:13
URL: http://adrenalin.webblogg.se
Postat av: lilla ego

Låter skithärligt! Hoppas ni får det bra!

2007-07-05 @ 19:49:02
URL: http://stoppamigjuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback