Semla nr 2

Skulle handla semlor, när jag kom på att jag skulle avstå från mjölkprodukter idag. En semla blev det, till min man och en annan sötsak till mig. När jag fick påsen med en bild på en semla frågade en sån där go´ och gla´ tjej på gatan mig om det var årets första semla. När jag svarade nej höll hon på att smälla av!

Å ena sidan hoppas jag att lillkorven slutar skrika om jag avstår från mjölkprodukter, å andra sidan hoppas jag det inte, hur fan ska jag kunna leva utan semlor?

Funderar på att köpa hörselskydd, han har ju ont i magen och skriker ju ändå, det känns som att man orkar bära honom lite längre om man slipper höra de värsta vrålen. Det är så synd om honom, han blir övertrött till slut och kan inte somna och skriker bara därför.

Kommentarer
Postat av: kribz

borde det inte finnas veganska semlor att köpa?

Postat av: adrenalin

Måste kolla det...

2007-01-11 @ 18:54:40
URL: http:///adrenalin.webblogg.se
Postat av: Catarina

min yngste är laktosintolerant hade mycket ont i magen o grät/skrek hela nätterna tills vi kom på vad felet var :(

kanske göra egna semlor med laktosfri grädde? :)

2007-01-13 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback