nya jeans

När jag sa att jag hade nio kilo kvar så tog det bara någon vecka så hade jag blivit av med två kilo, dvs det var vatten som var kvar efter graviditeten. Efter fyra veckors amning har jag dessutom förlorat ytterligare ett kilo, det gick snabbare än jag trott. Jag känner mig helt OK i kroppen redan, lite väl dålig hållning fortfarande men annars tycker jag att jag ser oförskämt bra ut i kroppen för att vara snart 36 och ha fött två kids. Jag firade detta med att klämma ner mig i makens tightaste rock´n´roll jeans och se på fan, de satt riktigt bra! Jag pep iväg och köpte mig ett par egna i precis samma storlek. De kostade blott 399 och dessutom kan min älskade man överta dem när jag blir smalare. Skönt med ett par smala svarta jeans, preggobrallorna har börjat sitta väl dåligt på sistone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback