kom igen

Jag har "vunnit" ytterligare en auktion på Tradera. Nu får det räcka. Den tredje amningstoppen är ett frågetecken eftersom jag misstänker att den kan vara för liten. Skit samma, tillsammans oc med porto kostar alla tre lika mycket som en ny. Väntar nu bara på mail från säljarna, vill betala fort fort så att tröjorna kommer så snart som möjligt, hatar att vänta.

Dagens bragd är att ha bakat semlor med supersur bebis. Far och storplutt åker pulka och jag har knådat deg för brinnande livet ackompagnerad av illvrål! Nu är de färdiggräddade och väntar på att bli monterade samt uppätna av mig och en frusen pappa. Storplutten får en specialbulle i form av första bokstaven i hans förnamn med massor av pärlsocker på så han blir nog också nöjd.

Kommentarer
Postat av: kribz

du är ju helt semmelbesatt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback