amningstopparna from hell

Köpte en amningstopp på HM idag, 198 buck. Lååång kö till provrummen, provade inte, kom hem - what the fuck! En amningstopp i storlek small som är sydd för en kvinna med F-kupa? OK, jag är liten över bysten, men det är ju ett skämt att man förväntas ha två spärrballonger till tits, sorry men alla får inte det. Vad göra? Köpte en snygg tröja på MQ med omlottskärning över bysten (149 på rea), tillsammans med kofta (bylsig i cashmere ha ha, bylsigt är inne nu sa chefredaktören på ELLE) funkar det, så nu har jag fyra olika tröjor jag kan använda när jag ammar, det är OK. Utan att behöva visa magen alltså. Jag måste säga det till själv, för nu är det precis som jag sa, det har blivit som en besatthet. Jag har inte råd att handla en miljon tröjor på januarilönen heller så det är bara till att bromsa lite grann. HM-tröjan får omvandlas till cash ifall de inte har en mer välsittande variant, på HM sitter ju aldrig två tröjor likadant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback