Mr Kaufman

Den här mannen är på besök i stan! Han ska delta i ett samtal på ett ställe som heter Hallongrottan och min man ska åka och kolla. Orättvist nog blev jag hemma. Jag hade också velat träffa farbror Lloyd! Han är världens snällaste. För sju år sedan skulle vi tll NY, min man hade stött på honom vid något av hans sverigebesök och mailade honom och frågade om vi fick komma och hälsa på i Troma-builing i Hells Kitchen? Nemas problemas, farbror Lloyd gav oss en guidad visning och tog oss sedan ut på lunch. Det är helt klart en av höjdpunkterna i mitt nördiga liv! Han åt melon med keso och pratade om hur osunda amerikaner är medan vi tryckte i oss varsin jättehamburgare med pommes haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback