Konstigt

Efter två månader!!! kom ett av våra julkort i retur. Vi hade skickat detta kort hela vägen från Årsta till Hammarby sjöstad, en sträcka som tar tio minuter med tvärbanan. eller trettio minuter till fots. Adressaten okänd står det på kuvertet. Pinsamt posten att det ska ta två månader att returnera ett jävla kort i kuvert. Förvisso var det ett julkort med en julgran på kuvertet men frimärket var till jävla ordinarie pris. OBS, jag svär mycket här så att jag ska låta bli framför barnen. Ja, jag känner en person som bor i flotta Sjöstaden. Han är en sån där som åker jaguar och  har träningsoverallsbrallor med häng i röven. Nej inte en gangster utan en sån där som gillar att utmana folks förutfattade meningar.

Idag blir det jävlar i mig semla som fredagssmarr. Eller kanske inte sa hon och sneglade ner på bilringen som lade sig över jeansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback