DN.

Fick en månad gratis DN. Jag brukar alltid tacka nej, men nu känns det som om jag har en annan sorts tid att läsa. Jag sitter mer framför datorn än jag borde och det är för lätt att slå på sunkig tv, fast Oprah knappast ger mig den stimulans jag behöver. Har varit sugen på helg-DN skitlänge, men aldrig kommit till skott, så när den här månaden är slut förlänger vi med en helgprenumeration. Eller en helprenumeration, beroende på hur mycket vi hinner läsa. Om man konstant ska ha en hög i hallen som är på väg till pappersinsamlingen ska man åtminstone bläddrat igenom den. DN söndag är i alla fall bäst. Idag blev jag lycklig över en artikel om min älskling GW samt en om Michael C Hall från min favoritserie 6 ft under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback