det är inte klokt

Jag köpte ett par mörkgrå jeans på HM igår, de sitter helt OK och är tillräckligt långa. Det som inte är klokt är priset, de kostade 198 kr ordinarie pris. Det är nästan gratis. Jag har blivit lite snål nu när jag är i mellanläget viktmässigt, jag antar att jag ska gå ner någon gång men jag vill inte ha asfula kläder bara därför. Men jag vill inte köpa jeans för 800 kr paret heller. Men under 200 kr det är ju löjligt billigt. Köpte en snygg tröja också. Gud vad jag ska vara piffig nu! Snygga amningströjor och snygga jeans, nu är det bara våren som saknas. Och ett par sköna skor. Min man använder enbart converse och har verkligen försökt att frälsa mig men jag misstänker att jag kommer bli jävelsvettig om fötterna i ett par såna. Försökte med ett par "kopior" från weekday men de var super-osköna, jag fick ont i foten och svettades som en galning. Men de var jävelsnygga. Nu har fötterna blivit ännu större så de är för små. Måste fötterna öka en halv storlek efter varje graviditet? Ska sälja dem på Tradera tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback