Almost Famous

Tror ni inte att den enda dagen jag skriver om en dröm själv så länkar fotbollsfrun till mig? Oh ljuva ironi! Min första tanke var att genast ta bort dröminlägget men det vore ju fegt så det gör jag inte. Och Malins dröm? Jodå jag tror visst att ormen symboliserar henne, jag är inte Freudian och säger att det är en snopp och att hon är rädd att slukas av det manliga könet haha. Nejdå, jag skulle fråga, vad betyder ormen för dig Malin, med lugn psykologröst. Är du rädd för ormar? Vad inom dig är det du fruktar som du känner håller på att äta upp dig? Är ormen din inre stress? Är ormen ditt själsliga hus? Hade ormen en källare? Var det rörigt i källaren?
Bajset? Nej det tänker jag inte gå in på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback