känslig mage

Inga spysjukor här inte. Vi drog in till Stadsmuseet och "torget" som är ett ställe för barnen att leka på, det behövdes, det har varit rätt bråkigt här. Understimulerade barn och antiklimax kring julen gör sånt. Min man och jag går också och skaver på varann. Bägge vill vila, men är fast i markservice och lek med gnälliga ungar. Ser fram emot att ligga på sängen och läsa en god bok om några år när de faktiskt kan leka lite själva. Nåväl, ser fram emot att sova hela nätter också. Men nu är nu, och den här tiden innehåller också glädjeämnen. Storkillen är en fantstisk person full av kärlek och idéer och lillkillen en go go liten rundkindad plutt som blivit oerhört gosig. Och mitt äktenskap har överlevt en jäkla massa skit, så det ska nog överleva det här med. Jag älskar verkligen min man, han är en underbar människa. Snygg och intelligent kom visst på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback